Олешинська громада
припинила діяльність, увійшла до складу Хмельницької громади

"Гаряча лінія" Хмельницького обласного контактного центру з забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування звернень

Хмельницький обласний контактний центр (далі - Центр), як суб’єкт Національної системи опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади, створений у 2012 році. Головною метою створення є удосконалення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян, забезпечення оперативного реагування на проблемні питання життя населення, які порушуються у зверненнях, якості підготовки та прийняття рішень з порушених питань, створення необхідних для реалізації своїх законних прав та інтересів додаткових умов для забезпечення громадян інформаційно-консультативною інформацією, проведення моніторингу основних проблемних питань, що потребують прийняття рішень на державному рівні, а також інформування жителів області про пріоритетні питання державної політики.

Головним завданням Центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями за єдиним телефонним номером та через мережу Інтернет.

Завдяки налагодженій співпраці, з початку створення Центру, спільними зусиллями було опрацьовано більше 50,0 тис. звернень громадян, підприємств, установ, організацій, з яких близько 10,0 тис. у 2018 та близько 2,7 тис. з початку 2019 року.

Телефонувати щодо звернення громадян до  Урядової «гарячої лінії» за номером телефону 1545 і  Хмельницького обласного контактного центру за номерами телефонів 0 (800) 50-88-99 та +38 (0382) 65-90-80.
 



« повернутися до списку новин