Олешинська громада
припинила діяльність, увійшла до складу Хмельницької громади

22 серпня 2018 року сільський голова Олешинської сільської ради Віталій Осядлий прийняв участь у нараді з питань фінансування Хмельницького районного інклюзивно-ресурсного центру Гвардійської сільської ради

22 серпня 2018 року сільський голова Олешинської сільської ради Віталій Осядлий прийняв участь у нараді з питань фінансування Хмельницького районного інклюзивно-ресурсного центру Гвардійської сільської ради.

На нараді були присутні: голова райдержадміністрації Леся Коменда, заступник голови райдержадміністрації Сергій Янчук, голова райради Юрій Мельник, начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту райдержадміністрації Світлана Шеремета, керівник інклюзивно-ресурсного центру Надія Данильчук, голови ОТГ.

На нараді обговорювали питання щодо отримання якісної освіти та необхідних умов для реалізації цього права. Проявом демократичності українського суспільства, яке забезпечує права своїх громадян є інклюзивна освіта - створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальному освітньому середовищі.

 Одне із питань наради фінансування Хмельницького районного інклюзивно-ресурсного центру. Після обговорення питання порядку денного присутні дійшли згоди щодо порядку співфінансування районного інклюзивно-ресурсного центру як одного з основних джерел надання додаткової підтримки дітям з особливими освітніми потребами та їхнім сім’ям, які проживають у Хмельницькому районі.

Для довідки: 

ІРЦ утворюється з розрахунку один центр не більше, ніж на 7 тис. дітей, які проживають на території об’єднаної територіальної громади або району, що передбачено Положенням «Про інклюзивно-ресурсний центр», затвердженим Кабінетом Міністрів України від 12 липня 2017 року. Саме районний Інклюзивно-ресурсний центр має забезпечувати права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти. Серед завдань Центру є проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини; надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади), здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних навчальних закладах та не отримують відповідної допомоги; ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків на обробку персональних даних неповнолітньої дитини; надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання; надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, батькам щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям та рід інших завдань.



« повернутися до списку новин